tekstforfatning

Kort sagt

Somme tider skal der ikke så mange ord til. Udvikling af navne og payoffs er kort sagt også på produktpaletten.

Guld og Grønne Skove

Vores tekster er, i al beskedenhed, værdifulde. Hvert ord vejes på en guldvægt og får kun plads i teksten, hvis det er i tråd med målgruppens sprogbrug, hjælper til at opfylde målsætningen med aktiviteten og afspejler virksomhedens formål og værdier. Og nu vi er ved ”guld”, vil vi ikke lægge skjul på, at det er særligt værdifuldt for os at skrive om ting, som er med til at bevare de grønne skove.

Kommunikation

Kommunikation

Noget vigtigt på hjerte?

Branding

Branding

Behov for hjælp til at skille dig ud?

Research & Analyse

Research & Analyse

Hvad tænker dine kunder mon på?

Strategi

Strategi

Kender du målet og vejen?

tekstforfatning

tekstforfatning

Ord til salg

Koncept & Idéudvikling

Koncept & Idéudvikling

Har du ping, men ingen pong?

Foredrag & Workshop

Foredrag & Workshop

Powertalk & post-its

Fundraising

Fundraising

Få spir til at spire