Kærlighedslåse er en skik, hvor et elskende par låser en hængelås fast på en bro
som symbol på deres evige kærlighed

Research & Analyse

Brand New Day arbejder analytisk og indsigtsbaseret. Det handler blandt andet om at forstå mennesker og sammenhænge og om at bruge den forståelse på den rigtige måde.

Indsigter er værdifulde nøgler, der kan bruges til at forbedre produkter, øge salg, forbedre image, styrke markedsposition, højne brandværdi og meget andet.

Vi arbejder primært med kvalitative metoder og har en stor værktøjskasse af værktøjer inden for strategisk planning: workshops, dybdeinterview, fokusgrupper, vox pop, observation, spørgeskemaer, brugertest etc.

Brand-analyse

Har du helt styr på, hvad folk siger om dit brand? Få indblik i hvordan dit brand reelt opleves og opfattes af medarbejdere, kunder og konkurrenter.

målgruppeanalyse

Forstå dine målgrupper bedre og lær deres præferencer, beslutningsprocesser og forbrugsmønster at kende.

Interessentanalyse

Få et overblik over hvordan kommunikationen skal skræddersyes til kunder, medarbejdere, lokalsamfundet, pressen, politikere, interesseorganisationer, bestyrelsen og kolleger i branchen.

kundeanalyse

Hvor tilfredse er jeres kunder egentlig? Hvad skal der til for, at de overvejer en anden samarbejdspartner? Og hvad skal der til for, at de vil blive? Hvad er deres forventninger? Lever I op til dem? Hvad har de af ønsker? Og tror de, at I kan opfylde dem?

Fokusgruppe

Fokusgrupper er en god metode til at komme under huden på målgruppen og til at kortlægge deres holdninger og handlinger. Vi kan skræddersy en fokusgruppe til de præcise behov, og hvis I ønsker det, kan I få lov at være med på en lytter under sandhedens time. Det konkrete udbytte er en fyldestgørende afrapportering med anbefalinger.

Strategi i små bidder

Det behøver ikke være den storstilede strategiske proces, der bliver kørt i stilling hver gang. Ofte kan en fokusgruppe med målgruppen bidrage med nye indsigter og muligheder. Kontakt os og hør, hvordan den strategiske værktøjskasse kan bruges til jeres behov.

Kommunikation

Kommunikation

Noget vigtigt på hjerte?

Branding

Branding

Behov for hjælp til at skille dig ud?

Research & Analyse

Research & Analyse

Hvad tænker dine kunder mon på?

Strategi

Strategi

Kender du målet og vejen?

tekstforfatning

tekstforfatning

Ord til salg

Koncept & Idéudvikling

Koncept & Idéudvikling

Har du ping, men ingen pong?

Foredrag & Workshop

Foredrag & Workshop

Powertalk & post-its

Fundraising

Fundraising

Få spir til at spire