Hjertet bag Brand New Day

Brand New Day skaber kommunikation, strategi, branding og tekst med mennesker i fokus og hjertet på rette sted.

Brand New Day elsker HeartCore Business og har et grønt hjerte, der banker for økologi, bæredygtighed, miljø, klima og CSR.

Det Står Brand new day for

Verden forandrer sig hver dag. Derfor er der brug for Brand New Day.

Organisationer mødes af højere krav om samfundsansvarlighed, bæredygtighed, ægthed og gennemsigtighed, og selv om det er godt, kan det være svært. Brand New Day vil gerne gøre kommunikationsopgaverne lettere for dem, der arbejder for en god sag. Vores formål er at forbedre deres bundlinjer: den miljømæssige, den menneskelige og den økonomiske.

Vi har tre grundpiller i vores måde at arbejde på, som giver vores kunder værdi og vores arbejdsliv mening. Vi kalder det ’Bæredygtige Bundlinjer’, ’HeartCore Business’ og ’Ærlig Snak’. Du kan læse mere om det lige her.

Bæredygtige bundlinjer

Bæredygtige bundlinjer

Bæredygtighed og samfundsansvar handler om at gøre det godt – ikke kun økonomisk. Vores kunder skal opnå bedre resultater på bundlinjerne People, Planet and Profit.

Ærlig snak

Ærlig snak

Virksomheder skal kunne stå ved sig selv og have noget på hjerte. Passion, personlighed, værdier og formål fortjener Ærlig Snak – ikke varm reklameluft.

HeartCore Business

HeartCore Business

Forretningsforståelse, som er præget af verdensforbedrende formål, forbrugerindsigter og følelser. Fodformet? Langt fra. Det er HeartCore Business!

kommunikation i en god sags tjeneste

Brand New Day arbejder strategisk og kreativt med research & analyse, branding og kommunikation i en god sags tjeneste.

Vores dagsorden er at sætte hjerter i brand og hjælpe virksomheder med at booste den 3-dobbelte bundlinje: People, Planet & Profit.

Vi hører til i Aarhus’ Ø-gader, og herfra arbejder vi, i al beskedenhed, for at hjælpe virksomheder,

der vil gøre verden til et bedre sted at være en dag ad gangen.

Kald os bare ”business-hippier med samfundssind”. For os giver det kun god mening.

Hvad er Brand New Day?

 

Brand New Day ApS er en aarhusiansk kommunikationsvirksomhed, som er ejet af Ellen Elsnab og Anders Siggaard.

 

Vores dagsorden er at sætte hjerter i brand og hjælpe virksomheder med at booste den 3-dobbelte bundlinje: People, Planet & Profit.

 

Vi arbejder strategisk og kreativt med research & analyse, branding og kommunikation i en god sags tjeneste.

 

Vi samarbejder med virksomheder og organisationer, private eller offentlige, b-t-b eller b-t-c, som har samfundsansvarlige profiler og/eller projekter. Man behøver ikke være en snehvid engel for at blive vores kunde, men kulsort samvittighed gider vi ikke. Så længe der er intentioner om at blive bedre til at gøre det godt, er vi sikkert på vej til guld og grønne skove sammen.

 

Vi er kvalitetsbevidste og går op i et grundigt forarbejde, fordi viden og indsigter giver de bedste og mest langsigtede løsninger. Vi har stort fokus på virksomheders værdier, personlighed og passion i måden, vi arbejder på. Og for os er den interne branding og kommunikation mindst lige så vigtig som den eksterne, så man lever op til det, der kommunikeres.

 

Kald os bare ”business-hippier med samfundssind”. For os giver det kun god mening.

 

Hvad kan du få?

Hos Brand New Day kan du kort sagt få det, der skal til for at finde frem til din virksomheds personlighed og plads i verden og få fortalt historierne med tilpas meget hjerne og hjerte,
så de rigtige mennesker får lyst til at tale med jer og forelsker sig i jer.

Værktøjerne til det kan f.eks. være kommunikationsrådgivning, intern og ekstern virksomhedsbranding, produktbranding, kommunikations- og brandingstrategi, strategisk planning, herunder research og analyse, koncept- og ideudvikling, fundraising, tekstforfatning og foredrag, workshops og undervisning.

 

 Se mere under Services

vores værdier

Hvem er vi

Ellen Elsnab

Ellen Elsnab

HeartCore Humanist & Værdiskaber, adm. direktør

Anders Siggaard

Anders Siggaard

HeartCore Humanist & Kunstner, partner

Saga

Saga

HeartCore Hund & Relationsskaber