Heartcore Business

Forretningsforståelse, som er præget af verdensforbedrende formål, forbrugerindsigter og følelser.
Fodformet? Langt fra. Det er HeartCore Business!

 

Humanistisk Forretningsforståelse

Brand New Day’s tilgang til forretning er humanistisk. Vi tror på, at virksomheder kan skabe bedre resultater for mennesker, virksomheder og verden omkring ved at tjene et højere formål end profitmaksimering. For os er der ikke kun én bundlinje. Det er et samlet regnskab, der skal gå op med den sociale, den miljømæssige og den økonomiske bundlinje.

 

 

 

 

I en god sags tjeneste

Brand New Day’s tilgang ”HeartCore Business” er inspireret af Benjamin Franklin, som levede efter devisen: ”Do well by doing good”. Vores kompas er kalibreret efter det, og det er fundamentet for vores formål: I vores arbejde med kommunikation vil vi sætte hjerter i brand og hjælpe virksomheder med at booste den 3-dobbelte bundlinje: People, Planet og Profit.

 

 

 

 

I vores verden er følelser sund fornuft.

Kommunikation foregår mellem mennesker, og derfor er vores tilgang til kommunikation selvfølgelig menneskelig. Vi kender ikke ret mange,
som kun træffer valg med højre hjernehalvdel. Hvis et brand er elskværdigt, nytter det ikke meget at tale til fornuften (den er så kedelig). Det er nemlig hjertet, der træffer de vigtigste beslutninger i samråd med mavefornemmelsen.

Brand New Day er ikke ”følelsesforskrækket”, og for os er det ren logik, at man skal kommunikere emotionelt for vinde forbrugerhjerter. Derfor er følelserne ofte nøglen i vores tilgang til bl.a. forbrugerindsigter, branding, storytelling og relationsopbygning.

HeartCore Humanist & Værdiskaber

HeartCore Humanist & Værdiskaber

I spændingsfeltet mellem økonomi og humanisme ligger nye forretningsmuligheder, nye samarbejdsmuligheder og nye muligheder for at skabe værdi på flere planer. Det er grunden til, at der på visitkortet står ”HeartCore Humanist og Værdiskaber”.

Hjertesag

Hvert år donerer Brand New Day hjælp til organisationer eller virksomheder,
som kunne bruge en hjælpende hånd til kommunikationen.

 

 

Soul Shine

Soul Shine

I 2014 har vi haft fornøjelsen af at hjælpe det socialøkonomiske non-profit projekt Soul Shine, som bl.a. hjælper stressramte tilbage til arbejdsmarkedet.

 

 

Hvis du har et godt forslag til, hvem vi skal hjælpe næste gang…  hører vi gerne fra dig