• Behov for hjælp til at skille dig ud?

    Branding

  • Find people who want to go where you´re going. They'll work harder, have more fun and create better business and personal relationships.

Virksomhedsbranding

Branding med hjerne og hjerte

I dag forventes det, at virksomheder indgår i bæredygtige og værdiskabende relationer med sin omverden. Det kræver et solidt stykke ”soul searching”-arbejde, hvor virksomheder ser indad for at afdække bl.a. personlighed, værdier og formål at leve op til de forventninger.

Den korte udgave af Brand New Day’ tilgang til branding er: DNA, ESP, USP, WHY, ETC. Oversat til menneskesprog betyder det, at Brand New Day hjælper virksomheder med at ”sætte hjerter i brand”, dvs. at virksomhedens inderste personlighed og passion indgår i brandkommunikationen, og derved får virksomheden lettere ved at sætte andres hjerter i brand.

Hvis du tænker, at det bliver lidt for ”føle føle”, så tænk om igen. Tænk med hjertet.
Hvor mange tror du har lyst til at indgå fornuftsægteskaber med virksomheder i dag?

Medarbejderbranding

Kommunikation skal ikke bare leve – den skal udleves

 

Er din kommunikation helt på linje med dine medarbejderes opfattelse af virksomheden? Og hvad oplever dine kunder, når de er i kontakt med dine medarbejdere? Har du nok ”hjertedonorer” – de medarbejdere, som kan se en dybere mening med at arbejde for din virksomhed og vil gøre alt for virksomheden? – og ved du, hvordan du kan booste deres engagement i en ubetalelig grad?

Brug Brand New Day til at tænke branding og kommunikation ind i rekrutteringsprocessen, det månedlige nyhedsbrev, personalearrangementer, forandringsprocesser, præsentationsmateriale og al anden kommunikation, hvor du og dine medarbejdere har brug for helhjertet intern kommunikation.

Produktbranding

 

De fleste har en forventning om, at de produkter, de køber, virker. Men alligevel er det ofte funktionalitet, kalorierne bliver brugt på, når virksomheder skal fortælle om deres produkter og services. Det, der er langt mere interessant er, hvordan de passer ind i forbrugernes dagligdag, liv, verden og drømme.

Når Brand New Day skal have et produkt og en forbruger på talefod, lærer vi begge parter grundigt at kende og finder frem til, hvad de har tilfælles og doserer hjerne og hjerte på den rette måde

 Se hvordan med research & analyse

 

Kommunikation

Kommunikation

Noget vigtigt på hjerte?

Branding

Branding

Behov for hjælp til at skille dig ud?

Research & Analyse

Research & Analyse

Hvad tænker dine kunder mon på?

Strategi

Strategi

Kender du målet og vejen?

tekstforfatning

tekstforfatning

Ord til salg

Koncept & Idéudvikling

Koncept & Idéudvikling

Har du ping, men ingen pong?

Foredrag & Workshop

Foredrag & Workshop

Powertalk & post-its

Fundraising

Fundraising

Få spir til at spire